کی گفته گریه بده؟! شش فیلم برای زمانی که دلتان می‌خواهد گریه کنید

گاهی زندگی ما را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که احساس می‌کنیم توان روحی خود را از دست داده‌ایم و به یک دل سیر گریه نیاز داریم. تماشای فیلم‌های غم‌انگیز می‌تواند در این مواقع راهی برای تخلیه ی احساسات و تسکین باشد. در این مطلب، شش فیلم غم‌انگیز را به شما معرفی می‌کنیم که بدون شک احساساتتان را درگیر خواهند کرد.

1. زندگی‌های گذشته (Past Lives) - داستانی از عشق و سرنوشت

این فیلم عاشقانه، داستان دو دوست دوران کودکی را روایت می‌کند که پس از سال‌ها دوباره به هم می‌رسند. نورا و هه سونگ که در کره جنوبی با هم بزرگ شده‌اند، به دلیل مهاجرت خانواده نورا از هم جدا می‌شوند. اما سرنوشت دوباره آنها را در نیویورک به هم می‌رساند و این بار فرصتی برای عاشقی پیدا می‌کنند.

1

2. مسیر سبز (The Green Mile) - معجزه در زندان

پل اجکوم، سرنگهبان بخش محکومان به مرگ زندان، با ورود جان کافی، زندانی سیاه‌پوستی که به اتهام قتل دو دختربچه محکوم شده است، با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شود. جان کافی که قدرت شفابخشی دارد، زندگی پل و دیگر زندانیان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

2

3. کوکو (Coco) - سفری به سرزمین مردگان

این انیمیشن پیکسار، داستانی از عشق به موسیقی و خانواده را روایت می‌کند. میگل، پسری که عاشق موسیقی است، به طور تصادفی وارد سرزمین مردگان می‌شود و در آنجا با جد پدربزرگش که خواننده‌ای افسانه‌ای بوده است، آشنا می‌شود. میگل در این سفر رازهای خانوادگی خود را کشف می‌کند.

3

4. درخشش ابدی یک ذهن پاک (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) - فراموشی عشق

جوئل و کلمنتاین، زوجی که عاشق هم هستند، پس از مدتی تصمیم می‌گیرند خاطرات رابطه خود را از حافظه‌شان پاک کنند. اما جوئل که پشیمان شده است، سعی می‌کند دوباره کلمنتاین را پیدا کند و...

4

5. منچستر از کنار دریا (Manchester by the Sea) - غم و اندوه در خانواده

لی چندلر، مردی افسرده که به دلیل مرگ سه فرزندش عذاب وجدان دارد، پس از مرگ برادرش ناگهان مسئولیت مراقبت از برادرزاده ی نوجوانش را به عهده می‌گیرد. این فیلم به مضامین افسردگی، احساس گناه، سوگ و مسئولیت می‌پردازد.

55

6. بعد از یانگ (After Yang) - رباتی که عضوی از خانواده است

در آینده‌ای که ربات‌ها و هوش مصنوعی جزئی از زندگی انسان‌ها هستند، خانواده‌ای رباتی به نام یانگ را برای دخترشان میکا می‌خرند تا او را با فرهنگ چینی آشنا کند. اما زمانی که یانگ دچار نقص فنی می‌شود، جیک، پدر خانواده، در تلاش برای تعمیر او به رازهایی عجیب پی می‌برد.

6

فیلم‌های معرفی شده در این مطلب، فقط چند نمونه از فیلم‌های غم‌انگیزی هستند که می‌توانید برای تخلیه ی احساساتتان تماشا کنید. اگر به دنبال فیلم‌های بیشتری هستید، می‌توانید در اینترنت جستجو کنید.

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان