5 فیلم که شما را به آدم بهتری تبدیل می‌کنند!

گاهی اوقات تماشای یک فیلم می‌تواند فراتر از سرگرمی باشد و درس‌های زندگی ارزشمندی به ما بیاموزد. در این مقاله، 5 فیلم جذاب را به شما معرفی می‌کنیم که کنش‌های شخصیت‌ها و قهرمان‌های داستان آن، به غایت الهام‌بخش و تاثیر گذار هستند تا شما را به آدم بهتری تبدیل کنند.

1. فیلم فهرست شیندلر (Schindler's List)

این فیلم داستان اسکار شیندلر، یک تاجر آلمانی را روایت می‌کند که جان بیش از 1000 یهودی را در طول هولوکاست نجات می‌دهد. • شیندلر با وجود خطرات و سختی‌های فراوان، از جان و مال خود برای نجات انسان‌های بی‌گناه مایه می‌گذارد. • این فیلم به ما یاد می‌دهد که در برابر ظلم و بی‌عدالتی سکوت نکنیم و برای نجات جان انسان‌ها تلاش کنیم.

11_11zon

2. فیلم یک شب در میامی... (One Night in Miami…)

این فیلم به روایت یک شب از زندگی محمد علی کلی، بوکسور مشهور، و سه شخصیت برجسته دیگر در تاریخ سیاه‌پوستان آمریکا می‌پردازد. • هر یک از این شخصیت‌ها با چالش‌های اجتماعی و نژادی روبه‌رو هستند و در تلاشند تا برای جامعه خود مفید باشند. • فیلم یک شب در میامی به ما یادآوری می‌کند که هر یک از ما در برابر جامعه مسئولیم و باید برای عدالت و برابری تلاش کنیم.

2_11zon

3. فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (The Last Jedi)

این فیلم به ما می‌آموزد که شکست، جزئی از زندگی است و می‌تواند فرصتی برای یادگیری و پیشرفت باشد. • شخصیت‌های این فیلم با شکست‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند، اما از آنها درس می‌گیرند و قوی‌تر از قبل به مسیر خود ادامه می‌دهند. • جنگ ستارگان به ما یاد می‌دهد که هرگز تسلیم نشویم و برای رسیدن به اهدافمان تلاش کنیم.

3_11zon

4. فیلم موفق باشی، لئو گرانده (Good Luck to You, Leo Grande)

این فیلم به ما یاد می‌دهد که عشق واقعی از درون می‌آید و برای دریافت عشق از دیگران، ابتدا باید خودمان را دوست داشته باشیم. • نانسی، شخصیت اصلی فیلم، در جستجوی عشق واقعی است، اما در نهایت متوجه می‌شود که عشق واقعی در درون خود اوست. • فیلم موفق باشی، لئو گرانده به ما یاد می‌دهد که با خودمان مهربان باشیم و ارزش خودمان را بدانیم.

4_11zon

5. فیلم بوهمین راپسودی (Bohemian Rhapsody)

این فیلم داستان زندگی فردی مرکوری، خواننده مشهور گروه کوئین را روایت می‌کند. • فیلم بوهمین راپسودی به ما نشان می‌دهد که شهرت و ثروت همیشگی نیستند و باید در زندگی تعادل را حفظ کرد. • لحظات پایانی فیلم، زمانی که مرکوری گذشته خود را رها می‌کند و به آدم بهتری تبدیل می‌شود، به شدت الهام‌بخش است.

5

جمع‌بندی:

تماشای این 5 فیلم می‌تواند به شما در تبدیل شدن به آدم بهتری کمک کند. این فیلم‌ها به شما درس‌های زندگی ارزشمندی می‌آموزند و شما را به تفکر وادار می‌کنند.

منبع: راهنماتو

 

کپی شد
دیدگاه
  • محمد

    فیلم "فهرست شیندلر" فیلمی است که غرض ورزانه و برای جا انداختن و قبولاندن افسانه خودساخته و اغراق آمیز هولوکاست جهت مظلوم نمایی یهودیان در دنیا و ایجاد حق برای غصب فلسطین ساخته شد. سلطه طلبان جهان غالبا فیلم هایی می سازند که چهره خود را بهتر نشان دهد و در جهت منفعت خود استفاده کنند. چرا جنایاتی که در عراق، افغانستان، کمک و تحریک عراق برای جنگ با ایران، سوریه، یمن، فلسطین، ویتنام، بوسنی، ژاپن، سرخ پوستان، کشور های آفریقایی و ... انجام دادند را به صورت واقعی نشان نمیدهند؟

مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان