آخر هفته شلوغ نمایش خانگی؛ نبرد سریال‌ها در روز جمعه!

این روزها شاهد ترافیک سنگینی در دنیای سریال‌های نمایش خانگی هستیم. پلتفرم‌ها و سریال‌سازان به نظر می‌رسد علاقه زیادی به انتشار قسمت‌های جدید در روزهای آخر هفته، به خصوص جمعه، دارند. این موضوع باعث شده تا رقابت بین سریال‌ها در این روز به اوج برسد و بینندگان برای تماشای عناوین مورد علاقه خود با چالش روبرو شوند.

جمعه، روز جدال غول‌های نمایش خانگی

در این میان، جمعه‌ها به عنوان شلوغ‌ترین روز در شبکه نمایش خانگی شناخته می‌شوند. در این روز شاهد پخش همزمان سه سریال "قطب شمال"، "جنگل آسفالت" و "آمرلی" هستیم. این ترافیک سنگین می‌تواند برای بینندگان که مشتاق تماشای قسمت‌های جدید سریال‌های مورد علاقه خود هستند، چالش‌برانگیز باشد.

نگاهی به سریال‌های حاضر در میدان

  • قطب شمال: داستانی پرماجرا و عاشقانه که به انتقام و خیانت می‌پردازد. با بازی فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی و نازنین بیاتی.
  • جنگل آسفالت: سریالی اجتماعی و معمایی که در خلاصه داستان آن آمده است: "توی جنگل یا باید جنگیدن بلد باشی یا فرار کردن. یا شکارچی هستی یا شکار. جنگل جای ترسیدن نیست..." با بازی نوید محمدزاده، امیرجعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی و ...
  • آمرلی: سریالی عربی-ایرانی در ژانر درام، عاشقانه و جنگی که روایت‌گر عاشقانه یک خبرنگار عراقی است. با بازی مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی.

سایر سریال‌های در حال پخش

علاوه بر این سه سریال، عناوین دیگری نیز در روزهای دیگر هفته در حال پخش هستند. "شهر هرت" کمدی دوشنبه‌ها، "افعی تهران" درام-خانوادگی چهارشنبه‌ها و "اکازیون" کمدی دیگر چهارشنبه‌ها از جمله این عناوین هستند.

نظم‌دهی به جدول پخش، ضرورتی انکارناپذیر

با توجه به حجم بالای سریال‌های در حال پخش و ترافیک سنگین در روزهای آخر هفته، به نظر می‌رسد نظم‌دهی به جدول پخش و توزیع عادلانه سریال‌ها در تمام روزهای هفته، ضرورتی انکارناپذیر باشد. این موضوع می‌تواند به نفع بینندگان و همچنین پلتفرم‌ها و سریال‌سازان باشد.

فیلم

انتخاب با شماست

در نهایت، انتخاب با شماست که در این آخر هفته شلوغ به تماشای کدام سریال بنشینید. با کمی برنامه‌ریزی می‌توانید از تماشای قسمت‌های جدید سریال‌های مورد علاقه خود لذت ببرید.

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان