پرسپولیس و استقلال در سری جدید مافیا: بازی تاکتیکی با حضور ستاره‌های فوتبال ایران

با گسترش بازی مافیا در ایران و توجه بیشتر به این بازی، حالا چهره‌های معروف دنیای فوتبال ایران نیز به جمع شرکت‌کنندگان این بازی پیوسته‌اند. در سری جدید مافیا، چند بازیکن برجسته از تیم‌های پرسپولیس و استقلال با هم به رقابت پرداختند.

بازیکنان شرکت‌کننده:

با حضور بازیکنانی همچون سعید مهری، علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی، این سری از مافیا تازه‌ترین تجربه‌ای را برای علاقمندان به بازی فراهم کرده است.

تجربیات سعید مهری:

در پاسخ به سوالات مطبوعات درباره شرکت در این بازی، سعید مهری اعلام کرد که در مافیا بازی کرده و حتی در مرحله گروهی و فینال فعالیت داشته است. او همچنین افزود که در گروه بازیکنان پرسپولیس و استقلال، هیچ تبعیضی وجود نداشته و همه بازیکنان با عدالت به مسابقات پرداخته‌اند.

حضور علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی:

علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی نیز به عنوان دو بازیکن دیگر از تیم‌های پرسپولیس و استقلال در این سری مافیا شرکت کرده‌اند. حضور این دو بازیکن نیز جذابیت این سری را افزایش داده است.

نتیجه:

با حضور ستاره‌های فوتبال ایران در سری جدید مافیا، انتظار می‌رود که جذابیت این بازی برای هواداران و علاقمندان به بازی‌های تاکتیکی و استراتژیک به اوج برسد.  در ۱۰ روز آینده منتظر پخش این سری جدید باشید.

منبع: ورزش سه

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان