چرا باید بوست تلگرام بخریم؟

اگر تا به حال برای کانال خود بوست تلگرام نخریده‌اید و یا نمی‌دانید که چرا باید بوست تلگرام بخریم؟ پیشنهاد می‌کنیم حتماً این مطلب را مطالعه کنید.

به همان اندازه که پلتفرم‌های دیگر همچون واتس‌اپ دچار سکون شده‌اند، تلگرام روزبه‌روز دوست‌داشتنی‌تر از همیشه می‌شود. این اپلیکیشن با عرضه قابلیت‌های جذاب حتی با وجود فیلتر و محدودیت هم همچنان دارای بیش از ۱۰ میلیون کاربر ایرانی فعال است. بوست تلگرام یکی از جدیدترین قابلیت‌های جذاب در سال ۲۰۲۴ است که هر صاحب کانالی به آن نیاز دارد. اما به چه دلیل و چرا باید بوست تلگرام بخریم؟ در این مطلب پاسخ خواهیم داد. 

 خرید بوست تلگرام

بوست تلگرام چیست؟

بوست قابلیت جدیدی است که برای کاربران تلگرام پرمیوم فعال است. کاربران پرمیوم با استفاده از این قابلیت می‌توانند به کانال‌های مورد علاقه خود بوست یا رای بدهند. در واقع کلمه بوست به معنای تقویت کردن است. در نتیجه کاربران می‌توانند کانال شما را تقویت کنند و این تقویت کردن در حال حاضر در قالب استوری گذاشتن است.

هر کاربر پرمیوم می‌تواند ۴ بوست هدیه کند و تمامی این ۴ مورد می‌تواند به یک کانال ارائه شود. به طور کلی خرید بوست ساده‌ترین روش برای مدیران کانال‌های تلگرامی است چراکه دریافت بوست از ممبرها نمی‌تواند به صورت طبیعی و به راحتی رخ بدهد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در خصوص بوست تلگرام چیست؟ می‌توانید محتوای مخصوص این موضوع را مطالعه کنید. اما این خرید چه مزایایی برای شما و کانال تلگرامتان خواهد داشت؟ در ادامه خواهیم گفت.

 

۸ دلیل برای خرید بوست تلگرام

خرید بوست برای کانال تلگرام تنها یک تغییر ساده نیست. در واقع هر اقدامی از جمله خرید ممبر، بوست، ویو، اکانت پرمیوم و سایر کارهایی که در راستای رشد و توسعه کانال خود انجام می‌دهید، می‌تواند تاثیرات بسیاری داشته باشد. در مرور زمان متوجه آن خواهید شد. به همین دلیل در این قسمت به ۸ دلیل برای خرید بوست تلگرام اشاره می‌کنیم تا اهمیت آن را بهتر درک کنید.

 

1.      استوری‌های جذاب بگذارید.

استوری گذاشتن یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین قابلیت‌های تلگرام است. زمانی که خبر افزوده شدن قابلیت استوری برای تلگرام پخش شد، بسیاری از کاربران خوشحال و شگفت‌زده شدند. با این وجود، این قابلیت تنها در اختیار کاربران پرمیوم قرار گرفت. در نتیجه برای دسترسی به آن به فعال‌سازی استوری برای کانال تلگرام نیاز خواهد بود.

به این شکل مدیران کانال‌ها می‌توانند علاوه‌بر انتشار پست‌های اصلی در کانال، بعضی از محتواها را در استوری انتشار دهند. برای مثال کسب‌وکارها می‌توانند اطلاع‌رسانی‌ها را از طریق انتشار استوری کانال انجام دهند.

البته همان‌طور که انتظار می‌رود، این امکان تنها برای کاربران پرمیوم و کانال‌های بوست‌شده در دسترس است. در نتیجه اگر می‌خواهید به این قابلیت دسترسی پیدا کنید و از مزایای آن برای کانال خود لذت ببرید، به خرید بوست نیاز خواهید داشت.

 

2.      توجه مخاطبین را مجدّداً جلب کنید.

همان‌طور که می‌دانید، اغلب کاربران کانال‌های تلگرامی را میوت یا بی‌صدا می‌کنند. این کاری است که تقریباً تمامی ما انجام می‌دهیم تا از ویبره و صدای مکرر گوشی در امان باشیم.

در نتیجه احتمال اینکه کانال شما هم توسط ممبر تلگرام شما بی‌صدا شده باشد، وجود دارد. به این ترتیب ممکن است بسیاری از پست‌های شما را از دست بدهند و بازدید پست‌ها و فروش محصول کاهش پیدا کند.

چاره چیست؟ خرید بوست تلگرام. با این کار به دو شکل می‌توانید توجه مخاطبین کانال را دوباره به دست آورید:

  1. اول آنکه استوری کانال شما در بالای صفحه چت‌ها، گروه‌ها و کانال‌های مخاطب قرار می‌گیرد. در نتیجه توجه آن‌ها جلب خواهد شد.
  2. دوم آنکه همان‌‌طور‌ که اشاره کردیم، این قابلیت تنها برای بعضی از کاربران پرمیوم و دارای بوست فعال است. در نتیجه استوری گذاشتن شما به‌عنوان کسی که به این قابلیت دسترسی پیدا کرده است، کنجکاوی و توجه آن‌ها را جلب می‌کند.

 

3.      از رقبا عقب نمانید!

اگرچه گفتیم این قابلیت برای همه دسترس نیست، اما بسیاری از کاربران و مدیران کانال‌هایی که فعالیت خود را به صورت جدی دنبال می‌کنند، بوست را خریداری کرده‌اند. در نتیجه در حال استفاده از مزایای آن برای رشد و گسترش سریع‌تر کانال خود نسبت به شما هستند.

در نتیجه اگر می‌خواهید از آن‌ها عقب نمانید، باید خرید بوست را انجام دهید. این مسئله حتی در خرید ممبر تلگرام هم صدق می‌کند. شاید دقت نکرده باشید اما بسیاری از رقبای کانال شما تعداد ممبرهای خود را با خرید افزایش می‌دهند.

 

4.     نسبت به سایر کانال‌ها متمایز شوید.

در عین حال که بعضی از رقبای شما از خدمات بوست تلگرام استفاده می‌کنند و پیشرفت می‌کنند، تعداد دیگری اهمیت این مسئله را نادیده می‌گیرند. به همین دلیل همه رقبا این خرید را انجام نمی‌دهند. شما باید از این فرصت استفاده کنید و به مخاطبین نشان دهید که نسبت به آن‌ها متمایز هستید.

برای مثال اگر در زمینه فروش لوازم آرایشی فعالیت دارید، تصور کنید که حدود ۱۰ کانال رقیب با فعالیت مشابه با خود دارید. در نتیجه از بین این ۱۰ کانال با فعالیت در یک حوزه، تنها شما استوری‌های جذاب انتشار می‌دهید. به این ترتیب در دید مخاطبین نسبت به آن‌ها متمایز و حرفه‌ای‌تر جلوه می‌کنید.

 

5.      اعتبار کانال را افزایش دهید.

فروش از طریق کانال‌های کسب‌وکار در تلگرام می‌تواند چندین برابر بیشتر از چیزی باشد که در حال حاضر وجود دارد. اما اغلب ممبرها تنها تماشاچی هستند و به دلیل نگرانی در خصوص کلاهبرداری و سودجویی سفارش خود را ثبت نمی‌کنند. به همین دلیل مدیران کانال‌ها علاوه‌بر تبلیغات محصولات، باید تمام تلاش خود را در خصوص جلب اعتماد مخاطبین به کار گیرند. به عبارتی دیگر، باید اعتبار کانال را افزایش دهند.

خرید بوست تلگرام یکی از رو‌ش‌های ساده برای انجام این کار است. در واقع با این کار و زمان گذاشتن برای انتشار استوری‌های خلاقانه به مخاطبین نشان می‌دهید که به کار و کانال خود اهمیت می‌دهید. به عبارتی، فعالیتتان جدی و مهم است. در نتیجه اعتبار بیشتری خواهید داشت.

 

  1. ویو بیشتری بگیرید.

قابلیت‌های استوری تلگرام روزبه‌روز آپدیت یا بروزرسانی می‌شود. افزودن موزیک مورد علاقه به استوری، ری‌اکشن دادن و اطلاع از بازنشر شدن استوری تعدادی از قابلیت‌های جدید آن هستند. اما انتشار پست کانال در استوری مهمترین قابلیت‌ها برای صاحبان کانال‌های تلگرامی است.

به این ترتیب اگر تعدادی از ممبرها به دلیل بی‌صدا کردن کانال پست مهمی را از دست دهند، آن را در استوری هم منتشر می‌کنید. در نتیجه مخاطبین از این پست مطلع شده و ویو بیشتری به دست می‌آورید.

 

7.      تعامل را با مخاطبین کانال افزایش دهید.

با خرید بوست و انتشار استوری‌های مخصوص برای کانال راه‌های ارتباطی بیشتری برای ارتباط با مخاطبین، مشتریان و یا ممبرها خواهید داشت. به عبارتی، دیگر انتشار پست در کانال تنها راه برقراری ارتباط با آن‌ها نیست. بلکه با استوری گذاشتن هم می‌توانید تعامل داشته باشید.

حتی استوری‌ها حتماً نباید تکرار پست‌های کانال و یا مربوط به آن باشند. می‌توانید با انتشار استوری‌های متفاوت، شخصیت خود را بیشتر معرفی کنید و اعتماد افراد را به دست آورید. برای مثال اگر در کانال فروشگاهی تنها پست‌های مربوط به محصول را انتشار می‌دهید، در استوری‌ها مطالب، تصاویر و ویدئوهای متفاوتی بگذارید. این موارد تعدادی ایده برای استوری کانال تلگرام شما هستند:

  • ویدئو آنباکسینگ
  • تصاویر پشت صحنه
  • استوری مناسبتی (روز مادر، روز پدر، ولنتاین و...)
  • اطلاع‌رسانی و توضیحات تکمیلی
  • معرفی فیلم، موزیک و کتاب

 

8.      از تجربه کاربری خود لذت ببرید.

در نهایت به یاد داشته باشید که بسیاری از تغییرات تلگرام، جلوه‌های بصری جذاب و امکانات ویژه تنها برای این هستند که کاربران تجربه زیبایی از به‌کارگیری این پلتفرم داشته باشند.

در نتیجه شما هم با بوست و دسترسی به امکانات جدید می‌توانید در عین حال که کانال را بهبود می‌بخشید، از فعالیت حرفه‌ای لذت ببرید.

 

جمع‌بندی

حال که با اهمیت و دلایل خرید بوست آشنا شدید، حتماً خرید را از مراکز معتبر انجام دهید. سایت فالوده با ارائه انواع خدمات شبکه‌های اجتماعی با مناسب‌ترین تعرفه‌ها، بهترین انتخاب برای خرید بوست تلگرام است. کافیست سفارش را ثبت کنید.

 منبع:

https://www.followdeh.com/fa

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان